sunnuntai 30. lokakuuta 2016

Lokakuulla klassikkoa

Lokakuun iltapuhteina olen kutonut sukkia tällä tutulla mallilla. Yksi väreistäni oli tämä vaalea bees, joka näyttää ihan pellavalta. Minusta siitä tuli kauniin väriset sukat. Näillä täyttyy sukkalaatikko mukavasti.
Varret oikaistuna samat sukat. Romanttisella linjalla jatkuu siis tällä hetkellä neulominen. Pitsineuletta on ihan kiva neuloa, tykkään siitä. Joskus välillä tulee ikävä vain ihan perussukkien neulomista välipalana ja ehkä muutamilla raidoilla.
Tästä väristä tuli kyllä minun suosikkini näistä sukista. Olen tehnyt lokakuulla kolmet samanlaiset, yhdet luonnonvalkoiset, yhdet harmaat ja sitten tämän vaalean beessin. Alakuvassa koko kolmikko samassa kuvassa. Pakattuna samaan laatikkoon nämä ovat yhdessä ihastuttava näky.
Malli: Pitkät pitsisukat by Minna Metsänen
Lanka: Gjestal Maija, värit:
280 vaalea beige, 185 g,
203 harmaa, 188 g ja 
200 luonnonvalkoinen, 188g.
Puikot: KnitPro koivuiset nro 2,5

4 kommenttia:

  1. On kyllä kauniit sukat, kaikki kolmet! Pitkiä polvisukkia on kiva pitää talvella säärien lämmikkeenä.

    VastaaPoista
  2. Tämä malli on kaunis ja minun silmään kaikki näyttää yhtä hyvältä. Ite oon tehny yhet lyhytvartiset sukat tällä mallilla. Vielä joku päivä teen pitkän version myös. :)

    VastaaPoista
  3. Tajutonta vauhtia syntyy noita pitkiä sukkia! Jälleen niin kauniit!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. Se lämmittää kovasti Kardemumman sydäntä.