torstai 9. kesäkuuta 2011

KYH 8/25 Ruususet

Helle jatkuu, mutta niin tämä hullutuskin. Kohta näitä on niin monta, etteivät yhteiskuvaan mahdu. Nyt olen tehnyt sellaisista sukkalangoista, joita minulla on vain yksi kerä. En ole ryhtynyt kerimään lankaa ja jakamaan kerää, vaan teen yhtä sukkaa kerrallaan. Nyt puikoille pääsi Novitan Kukkaketo ja siitä Ruusu. Ohje sukkaneuleeseen löytyy Pitsisukan blogista.

Välillä tulee hillitön halu tehdä jokin sukkapari loppuun, mutta olen malttanut mieleni ja jättänyt kesken. Vain ne kolmet sukat olen kutonut valmiiksi. Jahka tämä aloittaminen juhannuksena loppuu ja pääsee kutomaan sukkia valmiiksi. Mielenkiinnolla odotan sitä hetkeä, kun saan kuvata kaikki keskeneräiset yhteen kuvaan.

Hullutustyöt 2011:
1/25 Vauvan sukat, aloitettu ja valmistuneet 1.6. Lanka Lanet. 17 g.
2/25 Kerttu sukat, aloitettu ja valmistuneet 2.6. Lanka 7 -veljestä, 103 g.
3/25 Haaleat sateenkaaret, aloitettu 3.6,
kesken. Lanka Schanzer Sockenwolle.
4/25 Mansikkapaikka, aloitettu 4.6,
kesken
. Lanka OnLinien Supersocke 100.
5/25 Serpentiinisukat, aloitettu ja valmistuneet 5.6. Lanka Regia 4-fädig Ringel Color, 57 g.
6/25 Jäkälävirta, aloitettu 6.6.
kesken,
Lanka Opal, Elemente.
7/25 Minttusuklaahippu, aloitettu 7.6. kesken. Lanka Opal kartiolanka.
8/25 Ruuususet, aloitettu 8.6. kesken. Lanka Novita Nalle Kukkaketo, Ruusu.

4 kommenttia:

  1. Tutulta näyttää, nuo keskeneräiset sukat siis. Tuo Ruusu oli kiva malli, kävin jo katsomassa ohjetta. Mulla ei keskeneräiset työt mahdu enää siihen koriin, jonka niille valitsin.

    VastaaPoista
  2. Niin, tämä tilanpuute tässä asettaa jo ongelmia. Pitäisi olla suht hyvä järjestelmä, etteivät ole vallan sekaisin nuo langat.

    VastaaPoista
  3. Kyllä tulee kauniita sukki vauhdilla.
    Toi ruusu lanka on ihan mun suosikki.
    Kiva seurata tätä hullutusta:)!

    VastaaPoista
  4. Kivoja sukkia!
    Saahna ne toki tehdä valmiiksikin, jos vain malttaa. Mun KYHit ovat vallanneet koko talon.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. Se lämmittää kovasti Kardemumman sydäntä.