tiistai 14. kesäkuuta 2011

KYH 13/25 Syksyn aatos

Puolen välin sukkaa. Tämän jälkeen kaksitoista aloitusta jäljellä. Sen jälkeen nämä on kudottava heinäkuun aikana valmiiksi. Päivä päivältä tämä aloittaminen käy vaikeammaksi. Pitää harkita jo lankojen ja puikkojen suhdetta, keskeneräiset vaivaa, aika ei aina tahdo riittää, muut työt huutelee, mutta siitä huolimatta - hauskaa tämä on.

Hullutustyöt 2011:
1/25 Vauvan sukat, aloitettu ja valmistuneet 1.6. Lanka Lanet. 17 g.
2/25 Kerttu sukat, aloitettu ja valmistuneet 2.6. Lanka 7 -veljestä, 103 g.
3/25 Haaleat sateenkaaret, aloitettu 3.6,
kesken. Lanka Schanzer Sockenwolle.
4/25 Mansikkapaikka, aloitettu 4.6,
kesken. Lanka OnLinien Supersocke 100.
5/25 Serpentiinisukat, aloitettu ja valmistuneet 5.6. Lanka Regia 4-fädig Ringel Color, 57 g.
6/25 Jäkälävirta, aloitettu 6.6.
kesken, Lanka Opal, Elemente.
7/25 Minttusuklaahippu, aloitettu 7.6.
kesken. Lanka Opal kartiolanka.
8/25 Ruuususet, aloitettu 8.6.
kesken. Lanka Novita Nalle Kukkaketo, Ruusu.
9/25 Tilkkutäkki, aloitettu 9.6.
kesken. Lanka Opal, Traumfänger
10/25 Saiturin Viirukissa, aloitettu 10.6.
kesken. Lanka Regian Tweed ja Regian sukkalankojen jäännöksiä.
11/25 Maalarimestarin sukat, aloitettu 11.6.
kesken. Lanka OnLinien Supersocke 100.
12/25 Tiikerinmetsästys, aloitettu 12.6.
kesken. Lanka Opal Regenwald Tiger.
13/25 Syksyn aatos, aloitettu 13.6.
kesken. Lanka Schanzer Sockenwoll

7 kommenttia:

  1. Melkoinen määrä kauniita sukkia on tulossa :)
    Vähän samoja tuntemuksia on täälläkin...uutta pitäisi aloittaa koko ajan ja keskeneräiset meinaavat vaivata, mutta hauskaa on, kuten sanoit! :)Kokemus tämäkin!

    VastaaPoista
  2. Samoin täälläkin! Olen koittanut aktiivisesti unohtaa osan aloitetuista ja jatkaa niitä sitten joskus myöhemmin. Ihailen tuota, että teet kaikkia yhtäaikaa. :)

    VastaaPoista
  3. Mulla ei riittäis sukkalangat, puikot eikä varsinkaan hermot ;-). Ihailla täytyy teitä sukka-KYHäilijöitä!

    VastaaPoista
  4. Mahtavalta näyttää jo tuo kasa! Minä en pystyisi pelkästään sukkia KYHäilemään...

    VastaaPoista
  5. Minäkin ihallen sinua kun pelkästään neulot sukkia. Minä sain toissapäivänä yhden sukkaprin valmiiksi ja sitten on kaksi valmista sukkaa + ne ihan just aloitetut. Sen toisen sukan neulominen tuntuu nyt jotenkin aina kyllästyttävältä. Silti olen nyt ottanut tavoitteen, että teen nyt aina parin valmiiksi. Minua helpottaa välityöt: kikurapitsit ja tiskirätit. Varsinkin helteellä se virkkaaminen tuntui hyvältä. Onnea vaan jatkoon, uskon, että selviät! Minusta siltikin tämä on vielä kivaa, jollakin tavlla itsekuria kehittävääkin.

    VastaaPoista
  6. Ompas siinä kauniita sukkia. Mun hermot ei riitäis pelkästään sukkien tekoon. kaikki on niin kivan värisiä:)

    VastaaPoista
  7. Minä taas suorastaan nautin sukkien teosta. Tämä näin monta yhtäaikaa kesken on minulle kyllä haaste.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. Se lämmittää kovasti Kardemumman sydäntä.